Przejdź do głównej zawartości

Podziękowanie

"Ludzie pracujący razem jako jedna grupa, 
potrafią dokonać rzeczy,
których osiągnięcie nie śniło 
się nikomu z osobna"

Franklin Delano Roosevelt


Szanowni Państwo - Współpracownicy Przedszkola "Kajtek", Rodzice, Przedstawiciele zaprzyjaźnionych instytucji i organizacji.

Takiego Przedszkola, takich wspaniałych Współpracowników nie opuszcza się bez łez i bez wzruszenia... Pracowałam z Wami tak wiele lat, a wydaje mi się jakby było to zaledwie kilka dni. Był to cudowny czas i dziękuję Opatrzności, że dane było mi wykonywać zawód, który sprawiał mi radość i przyjemność. Dziękuję za każdy dzień pracy z Wami, za życzliwość i wyrozumiałość. Dzięki Wam mogłam spełniać swoje marzenia, pozwalaliście mi odkrywać samą siebie i czynić jeszcze piękniejszą naszą przedszkolną rzeczywistość.

Drodzy Rodzice, proszę przyjąć wyrazy wdzięczności za uśmiech, pomoc i wspaniałą współpracę. Przez te wszystkie lata byliście Przyjaciółmi Przedszkola, darzyliście mnie zaufaniem, wspieraliście moje działania. To Państwa życzliwość i szlachetność pozwoliły na piękną współpracę, o jakiej marzy każdy dyrektor.
Za Wasze zaangażowanie, za okazane serce - przyjmijcie krótkie DZIĘKUJĘ!

Dziękuję za pomoc w organizacji życia Przedszkola Organowi Prowadzącemu - Wójtowi i pracownikom Urzędu Gminy Niechanowo.
Dziękuję Nauczycielom, Dyrekcji i Uczniom Szkół Podstawowych w Niechanowie i Jarząbkowie, za wspólne działania, integrujące środowiska szkolne i przedszkolne.
Dziękuję paniom dyrektor Biblioteki Publicznej w Niechanowie oraz Gminnego Ośrodka Kultury za wspólne przedsięwzięcia i działania na rzecz naszych dzieci.
Dziękuję panu dzielnicowemu za wszystkie pogadanki i spotkania z naszymi dziećmi, celem zapewnienia im bezpieczeństwa.
Dziękuję Stowarzyszeniu Młodych Wielkopolan, za coroczne imprezy integracyjne i sportowe.
Dziękuję Strażakom OSP Niechanowo za wspaniałe pokazy, za lekcje pierwszej pomocy przedmedycznej.

Dziękuję wszystkim tym, kogo nie wymieniłam, za dobro, którego doświadczałam, a które służyło najmłodszym. Odchodząc na emeryturę nigdy nie zapomnę wspaniałego środowiska z "różanej gminy", będę wspominała wspólne chwile z łezką w oku, wierząc, że nadal będziecie Państwo swoim zaangażowaniem służyli dzieciom.

Z wyrazami szacunku 
Aleksandra Borakiewicz